Renesance v gastronomii, aneb jak získat klienty

Obor gastronomie v naší zemi prodělává renesanci. Lidé se stále více zajímají co jedí a jsou ochotni zaplatit vyšší cenu za kvalitu. Úspěšnost podniků v této oblasti tedy závisí na tom, jak zaujmou svého zákazníka. Čím ale vzbudit v zákaznících chuť k nákupu? Jak přitáhnout nové zákazníky a neztratit ty stávájící?

Plast a elegance jde to dohromady?

Elegance

 

Elegantní plastové nádobí se stává rychle hitem nejen zahraničních restaurací, ale i v Česku se můžeme setkat s moderními restauracemi, které na první pohled zaujmou barevným plastovým nádobím. Možná si říkáte, že byste nikdy z plastového talíře v restauraci nejedli. Představa, že dostaneme hlavní chod na plastovém talíři se zdá na první pohled podivná, ale doba se změnila. Majitelé restaurací a špičkoví kuchaři nejsou spokojení s obyčejnými věcmi. Chtějí svým zákazníkům dopřát luxus po všech stránkách, a proto volí kvalitní plastové nádobí. Díky široké barevné škále mohou vytvářet design, který zaujme a je funkční.

 

Směr pro rok 2016 je plastové nádobí

Jak zvýšit spokojenost zákazníků ?

Ač na první pohled zákazníkům skryto je firemní zázemí. Pokud není tým zaměstnanců sladěn, výkon firmy nebude maximální. Stěžejní je vzdělávání a kontrola personálu, protože na jeho profesionalitě a chování závisí úspěšnost podniku více, než v jiných oborech. V segmentu podnikání, kde je zákazník pánem, také velmi záleží na uspokojení zaměstnanců z vykonávané práce a na pocitu jejich sounáležitosti s firmou. Jaká je tedy vaše firemní vize?

Nejlepším krokem z zákazníkovi je bezedný talíř

Buď vám bude chutnat nebo máte oběd zdarma!

S garancí kvality svých služeb vzbudíte ve svých zákaznících důvěru. Díky tomu si můžete říci o více peněz a lidé vám je rádi dají. Buďte odlišní od konkurence! S garancí souvisí šířená reklama jako lavina. Lidé vás budou doporučovat a tím získáte další návštěvníky. Pokud si za svou kvalitou stojíte nemáte mít z čeho strach.

 

Dejte svým zákazníkům záruku, že jim bude chutnat

Méně je někdy více

S tímto nápadem omezit rozsah nabízeného jídla přišli kuchaři z New Yorku. Tento trend se rychle začal šířit po celém v světě a dostal se i k nám. Hosté mají takzvanou paralýzu z analýzy. Uvidí jídelní lístek a tam hromada nepřehledných položek. Když vidí cizí názvy, neví co si pod nimi představit.  Snížit počet položek v jídelním menu je výhodou i pro kuchaře. Specializace na určitá jídla a odborná znalost z něj udělají šéfkuchaře vyhlášeného v celém okolí.

 

Jídelní menu může být klidně jen o 5 chodech

Nevýhody 

Podívejme se také na stinné stránky tohoto zjednodušení. Zákazníci si všímají jak své menu obměňujete. Pokud máte stále stejná jídla, přestanou k vám chodit. Jak se tomu vyhnout? Dělejte změny. Svůj omezený jídelní lístek můžete v různých sezónách přizpůsobovat vašim potřebám a přáním hostů. Také vaši kuchaři budou vařit raději, když bude v menu určitá změna.

Změnit menu se vyplatí

Změnit menu se vyplatí

 

Rada závěrem

Jak tedy neupadnout do stereotypu, ale naopak přitáhnout zákazníky.  Dělejte změny a informujte o tom své zákazníky, pokud používáte při své propagaci facebook, využijte jej.
Restaurace, které zveřejňují týdenní menu na svých internetových stránkách, facebooku, jsou ohlasem svých konzumentů nadšeni. Lidé se budou neustále těšit s čím novým přijdete a co jim nabídnete

Podělte se o novinky

Co si o takových typech restaurací myslíte vy? Mají budoucnost, nebo se jedná jen o krátkodobý módní trend? Navštěvujete tradiční restaurace nebo raději experimentujete?

Jiří Franěk
Mladý nadšenec tvorby webových stránek nové generace a správce eshopů zaměřených na kvalitní plastové nádobí
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *